پادماسری واریر، در صف قدرتمندترین زنان جهان IT

دوست دارم انسان‌ها را درک کنم. دوست دارم چیزهای جدید بسازم. عاشق کار‌کردن در شرکت‌های تازه تأسیس هستم. با همسرم در شهر سانفرانسیسکو زندگی می‌کنیم. ما کوه می‌رویم، زیاد فیلم تماشا می‌کنیم و البته به حد کافی موسیقی گوش‌نمی‌دهیم. اصالتم هندی است و شهر‌های سانفرانسیسکو و دهلی را مثل خانه می‌دانم. هدف بعدی‌ام سفر به امریکای‌جنوبی است


این بخشی از معرفی راشمی سینها در وبلاگ خود او است. زنی که یکی از مثال‌های موفق مدیریت و کارآفرینی در شرکت‌های تکنولوژیک محسوب می‌شود. شخصی که مؤسس سایت SlideShare  است؛ ‌سایتی که در زمینه به‌اشتراک‌گذاری اسلایدها روی وب فعالیت می‌کند. او زندگی حرفه‌ای‌اش را در یک جمله این‌گونه خلاصه می‌کند‌: «دکترایم را گرفتم، سپس کمی در آزمایشگاه‌ها کار کردم و پس از آن به سمت ساخت نرم‌افزار رفتم

ادامه مطلب ...

مروری کوتاه بر زندگی راشمی سینها، مؤسس SlideShare

«دوست دارم انسان‌ها را درک کنم. دوست دارم چیزهای جدید بسازم. عاشق کار‌کردن در شرکت‌های تازه تأسیس هستم. با همسرم در شهر سانفرانسیسکو زندگی می‌کنیم. ما کوه می‌رویم، زیاد فیلم تماشا می‌کنیم و البته به حد کافی موسیقی گوش‌نمی‌دهیم. اصالتم هندی است و شهر‌های سانفرانسیسکو و دهلی را مثل خانه می‌دانم. هدف بعدی‌ام سفر به امریکای‌جنوبی است


این بخشی از معرفی راشمی سینها در وبلاگ خود او است. زنی که یکی از مثال‌های موفق مدیریت و کارآفرینی در شرکت‌های تکنولوژیک محسوب می‌شود. شخصی که مؤسس سایت SlideShare  است؛ ‌سایتی که در زمینه به‌اشتراک‌گذاری اسلایدها روی وب فعالیت می‌کند. او زندگی حرفه‌ای‌اش را در یک جمله این‌گونه خلاصه می‌کند‌: «دکترایم را گرفتم، سپس کمی در آزمایشگاه‌ها کار کردم و پس از آن به سمت ساخت نرم‌افزار رفتم

ادامه مطلب ...