تلویزیون‌های هوشمند؛ سرگرمی جدیدی برای آن‌ها که همیشه آنلاین هست

تلویزیون هوشمند، در ساده ترین شرایط اجازه می دهد تا شما به راحتی از طریق صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بطور مستقیم به اینترنت متصل باشید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این تلویزیونها قادرند سرویس‌های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارائه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس های متنوعی را به کاربر می دهد. کاربر می‌تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود.




شاید بسیاری از شما بدتان نمی‌آید که روزنامه‌های آنلاین را بر روی یک صفحه بزرگ مرور کنید، یا ویدیو‌های آنلاین یوتیوب را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون ببینید. برای تمام فعالیت های آنلاین، تلویزیون‌های هوشمند، در کنار موبایل‌های هوشمند، این فضا را برای شما فراهم می کنند.

برای نمونه، تصویر زیر داشبورد Smart TV ال جی است که در ابتدای روشن نمودن تلویزیون هوشمند با آن مواجه خواهید شد:



این منو‌ها با استفاده از یک کنترلر به نام  Magic Motion Remote Control قابل هدایت هستند. این کنترل همانند یک ماوس بی سیم است که با حرکت و کلیک، گزینه های دلخواه شما را انتخاب می کند. همچنین عملکرد کشیدن و رها کردن (drag & drop) همانند ماوس در کامپیوتر، بسیاری از کارها را در کنترل تلویزیون ساده می نماید.

در صورتی که تمایل دارید، قبل از خرید یک تلویزیون هوشمند، امکان تجربه آنلاین استفاده از این تلویزیون ها را داشته باشید، می توانید به این سایت مراجعه کرده و با امکانات مختلفSmart TV آشنا شوید.



نظرات 1 + ارسال نظر
saeid jafari سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://nsayu.mihanblog.com

سلام شما رو لینک کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد