ده تجهیزات الکترونیکی برتر سال 2007

10- اپل نانو: رتبه دهم امسال به سری نانوی شرکت اپل اختصاص دارد. اضافه شدن قابلیت‌های پخش ویدیو و چرخ پیمایش در کنار رنگ‌های متنوع، کیفیت بالای پخش فایل‌های ویدیویی و عمر بسیار بالای باتری این تجهیز را به نوع کاملاً تکامل یافته دستگاه‌های آی‌پاد بدل کرده است.







9- ساعت مچی سونی‌اریکسون مدل MBW-150: ساعت مچی جدید سونی‌اریکسون که با همکاری شرکت ساعت‌سازی آمریکایی فسیل و در سه طرح مختلف طراحی شده است، با اتصال بی‌سیم به گوشی‌های تلفن همراه سونی‌اریکسون از طریق بلوتوث، به هنگام برقرای تماس با لرزش صاحب خود را آگاه می‌کند. همچنین امکان قطع تماس و نیز کنترل بر روی پخش موسیقی‌های روی گوشی را فراهم می آورد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت‌ها می‌توان به هشدار دادن به هنگام دور شدن از گوشی اشاره کرد که قابلیتی مهم برای افراد حواس پرتی است که گوشی خود را جا می‌گذارند!







8- واتسون: دی آی وای کیوتو واتسون (DIY Kyoto Wattson) در رتبه هشتم قرار گرفته است. این دستگاه از دو بخش تشکیل شده است. یکی فرستنده و دیگری حسگر. فرستنده که در کنار کنتور برق قرار می‌گیرد، اطلاعات را به صورت بی‌سیم تا شعاع 100 متری ارسال می‌نماید سپس بخش حسگر، با در یافت این اطلاعات و با نمایش رنگ‌های زیبای نئون اطلاعاتی از قبیل میزان مصرف برق، تعرفه مورد استفاده و مبلغ آن و میزان اضافه مصرف را نشان می‌دهد. همچنین این دستگاه با اتصال به اینترنت امکان مقایسه میزان مصرف منزل شما را با سایر منازل مشابه فراهم می‌سازد.








7- شانلینگ MC-30: این دستگاه با طراحی فانتزی قدیمی علاوه بر امکان پخش سی‌دی‌های موسیقی، امکان اتصال به پخش‌کننده‌های قابل حمل موسیقی را فراهم می‌آورد.







6- سونی اریکسون W880i: طراحی بسیار باریک و جذاب، قابلیت پخش موسیقی عالی در کنار عمر بسیار بالای باتری دلیل انتخاب این گوشی سری واکمن سونی‌اریکسون، برای رتبه ششم بوده است.




 

گوشی های برتر

گروه خبری سلولارنیوز:
K800i سونی اریکسون تولید کننده سوئدی تلفن همراه توانست مقام نخست را در بین10گوشی برتر سال 2007 به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه اخبار "سلولارنیوز"،سونی اریکسون اعلام کرد که : تنوع تولیدات یکی از معیار های انتخاب شرکت های برتر از سوی Krusell تهیه کننده تجهیزات زیر بنایی الکترنیکی قابل حمل سوئدبوده است.
در این فهرست، پس از سونی اریکسون K800i ، گوشی نوکیا6300 ،نوکیا N73،N95، موتورولا Razr V3به ترتیب مقام های دوم تا پنجم جای دارند.
در ادامه این لیست 10تایی ،نوکیا6233،بلک بری RIM Pearl 8100g،سونی اریکسون W880i،سونی اریکسون K750iو K610iمقام های ششم تا دهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

5- نینتندو دابلیو دابل آی (Wii): کنسول بازی جدید نینتندو توانست دو رقیب اصلی خود یعنی ایکس‌باکس 360 و پی‌اس‌تری (PS3) را پشت سر بگذارد. طرح ابتکاری کنترل بازی این دستگاه که قابلیت تشخیص حرکت بازیگر را دارد یکی از عمده‌ترین دلایل انتخاب این تجهیز برای رتبه پنجم بوده است.







4- سونی وایو یو ایکس وان (Sony Vaio UX1): نوت‌بوک بسیار کوچک سونی با اندازه‌ای کمی بزرگ‌تر از کف دست مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ویستا، کی‌بورد کامل، مجهز به سیستم امنیتی با قابلیت تشخیص اثرانگشت، قابلیت اتصال بی سیم، هارد دیسک 32 گیگابایتی فلش گزینه خوبی برای احراز رتبه چهارم بوده است.







3- تونیوم پیس میکر (Tonium Pacemaker): یک میکسر موسیقی با 120 گیگابایت هارددیسک داخلی و کنترل‌های لمسی انتخابی راحت برای رتبه سوم.







2- لیکا ام 8 (M8): دوربین دیجیتال 3/10 مگاپیکسلی لیکا، با ظاهری ساده و شیک و کنترل دستی و کلاسیک به عنوان دومین تجهیز برتر انتخاب شده است.







1- آی فون اپل: فروش فراتر از انتظار گوشی تلفن همراه آی‌فون ساخت شرکت اپل، بار دیگر نشان داد که استیو جابز و همکارانش شم خوبی در جذب مشتریان برای محصولات جدید دارند. آی‌فون اگرچه برخی نقایص دور از انتظار را نیز داشت ولی قابلیت‌هایی چون صفحه فوق لمسی و امکان اتصال بسیار سریع به اینترنت در کنار چندین ویژگی ابتکاری دیگر نام آیفون را بیش از سایر وسایل الکترونیکی پررنگ ساخت.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد