بهترین فن آوریهای خانگی سال 2006

هترین فن آوریهای خانگی سال 2006
 

به نظر می رسد که سال گذشته در زمینه ظهور وسایل جدید، نرم افزار و ابزار های الکترونیکی از رشد زیادی برخوردار بوده است.

لپ تاپ آپل( مک بوک) با استقبال بسیاری در اوایل سال 2006 روبرو شد در حالی که بسیاری از مردم مشتاقانه منتظر دستیابی به آخرین دستاورد میکروسافت یعنی سیستم عامل ویندوز ویستا بودند.

در رقابت برای دستیابی به بازار خرید های کریسمسی، هم سونی و هم نینتندو ابزارهای بازی کامپیوتری جدیدی را روانه بازار کردند.

بی بی سی از برخی از صاحب نظران تکنولوژی خواسته است تا بهترین فن آوریهای سال 2006 را برشمارند.

فریزر مک دونالد، سردبیر، مجله استاف

محصولی که در این سال خیلی بر سر زبان ها افتاد، پلی استیشن 3 سونی بود.

نسل تازه ای از فن آوری در بازیهای کامپیوتری، فن آوری سیستم پخش دی وی دی بلو-ری، فن آوری رسانه های خانگی ارتباطات بی سیم، برای خوانندگان مجله استاف، ابزارهایی شاخص محسوب می شود.

من اصولا بیشتر طرفدار نینتندو هستم و همیشه نسبت به پلی استیشن بدبین بوده ام، اما محصول تازه پلی استیشن واقعا عالی است. بازی که من بیشتر از همه به آن علاقمندم 'موتور استورم' است که واقعا جذاب است.

فن آوری به کار رفته در پلی استیشن 3 بسیار جالب است اما Wii نینتندو هم جایگاه خودش را دارد.

مارتین لینچ، سردبیر گیزمودو


خیلی از مردم تصور می کنند که تنها راه ورود به عصر فن آوری وضوح بالا خرید یک تلویزیون پلاسما یا ال سی دی با وضوح بالا است اما راه جایگزینی هم وجود دارد: پروژکتور با وضوح بالا.

در واقع این تنها راهی است که می توان احساس در سینما بودن را با استفاده از کامپیوتر، پخش کننده های دی وی دی، بازیهای کامپیوتری و گیرنده های برنامه های تلویزیونی داشت.

گذشته از همه این ها، چرا باید 1300 پوند برای خرید یک تلویزیون 42 اینچی به شکل قاب تابلو پرداخت در حالی که با همان پول می توان به قاب تصویری 4.5 متری با کیفیت عالی دست یافت.

یکی از خوش ظاهر ترین محصولات این سال، پروژکتور وضوح بالای اینفوکس بود. این شرکت به خوبی می داند که پروژکتورهای مشتری پسند چگونه باید به نظر بیایند: براق، خوش نما و با قالب سیاه رنگ.

خوش ظاهری این پروژکتور با کارآیی خوب هم همراه است، تصاویری که پخش می کند کاملا واضح و کیفیت رنگ آنها مانند سینما است.

به علاوه اصلا مهم نیست که اتاق نشمین شما چقدر باشد، با این پروژکتور شما می توانید تصویری به بزرگی 36 اینچ تنها از فاصله یک متری داشته باشید وبعد هم آن را زیر بغل تان بگیرید و هر جایی دلتان خواست با خودتان ببرید.

کتی لی ، سردبیر شینی شینی

نینتندو Wii شاید وسیله موفق سال 2006 بود.

بهترین مشخصه ابزارهای بازی کامپیوتری نینتندو آن است که همه می توانند با آن بازی کنند در حالی که با Xbox پلی استیشن سونی شما باید یک بازی کننده حرفه ای باشید.

موفقیت نینتندو در سال 2006 سبب شد که در بازار ابزارهای بازی کامپیوتری موقعیت بهتری به دست آورد. البته شاید پلی استیشن 3 در سال بعدی موفق باشد

جینا تراپانی، سردبیر لایف هکر

 

با کامپیوترهای آپل که حالا از تراشه اینتل استفاده می کنند، اکنون دست یافتن به کامپیوتری که بتواند همزمان از سیستم عامل مک و ویندوز استفاده کند به واقعیت بدل شده است.

بوت کمپ آپل به کاربران اجازه می داد که هر زمان که بخواهند بین دو سیستم عامل OS X و سیستم عامل ویندوز یکی را انتخاب کنید. اما مشکل این بود که برای تبدیل یکی به دیگری وبه عبارتی حرکت بین دو سیستم عامل بایستی دستگاه ری بوت (reboot) می شد.

اکنون با "پارالل دسکتاپ" کاربر اپل می تواند هر دو سیستک عامل را همزمان آماده داشته باشد و به سادگی بین این دو بدون خاموش و روشن کردن و یا ری بوت دستگاه، حرکت کند.

به این ترتیب بسیاری از مردم برای استفاده همزمان از قابلیتهای سخت افزار آپل و نرم افزار ویندوز راه حل خوبی یافته اند.

جیمز بچینور-کولینز، سردبیر مجله T3

فن آوری منتخب من در سال 2006، ابزار بازی نینتندو است که علاقمندی بسیاری از کسانی را که پیش از این به بازیهای کامپیوتری توجه چندانی نشان نمی دادند، برانگیخته است.


ابزار بازی نینتندو، فقط سریع تر یا دارای گرافیک بهتر نیست بلکه نسل جدیدی از بازیهای ویدئویی است.

من تصور می کنم این ابزار همتای پلی استیشن3 و اکس باکس باشد. در حالیکه سونی و میکروسافت به راه دیگری رفته اند، نینتندو مسیر دیگر را برگزیده است و من واقعا معتقدم که سونی و میکروسافت از نینتندو عقب خواهند افتاد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد