تکنولوژی‌ به شما زمان می‌دهد

فناوری‌های جدید باعث شده تا هر فرد بتواند تا 43 ساعت کار مفید در هر روز داشته باشد.

نتایج یک مطالعه بین‌المللی که توسط شرکت یاهو و شرکت رسانه‌ای OMD انجام شده و میزان استفاده کاربران از اینترنت، تلفن، سرویس‌های ارسال پیام کوتاه، رادیو و تلویزیون در زمان کاری را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش اخبار فناوری اطلاعات، طبق اطلاعات مندرج در این تحقیق، کارشناسان در این پژوهش چهار هزار و 700 فرد بزرگسال از 16 کشور مختلف دنیا که شامل آمریکا، آرژانتین و تایوان هم می‌شده را بررسی کردند.

مایک هس مدیر بخش تولیدات بین‌المللی شرکت OMD گفت: «زمانی که مردم در حال استفاده از اینترنت هستند، به طور همزمان دو یا سه کار دیگر را نیز انجام می‌دهند که این کارها شامل تماشا کردن تلویزیون و صحبت کردن با تلفن می‌شود.»

به طور میانگین هر خانواده در طول روز 6/3 ساعت را به کار با اینترنت، 5/2 ساعت را به تماشای تلویزیون و یک ساعت را به کار با سرویس‌های ارسال و دریافت‌ پیام‌های نوشتاری می‌پردازند.

در این میان گفته شده که تنها زمان کوتاهی صرف بازی‌های کامپیوتری، گوش دادن به رادیو و کار با دستگاه‌های دیجیتالی پخش موسیقی، خواندن روزنامه، به‌روز کردن وبلاگ و انجام کارهای منزل می‌شود.

در آمریکا خانواده‌ها به طور میانگین از 12 فناوری مختلف در منزل خود استفاده می‌کنند که بیشتر آنها به نوعی رسانه محسوب می‌شوند.

در این مطالعات مشخص شده که 70 درصد افراد براین باورند که فناوری به ‌آنها کمک می‌کند تا در هر شرایطی برای دیگر اعضای خانواده قابل دسترس باشند.
منبع:http://www.ayandehnegar.org/page1.php?news_id=3112
نظرات 1 + ارسال نظر
operon پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ http://iranbiotech.persianblog.com

وبلاگ خوبی دارید.
موفق باشید.

با سلام
امیدوارم مطالب این وبلاگ توانسته باشه کمکی به شما کرده باشه ... از این که با من در تماس هستید ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد